Ruszyła rejestracja uczestników na KONGRES 590

Ruszyła rejestracja uczestników na KONGRES 590

Dodano:   /  Zmieniono: 
Kongres 590
Kongres 590
Startuje rejestracja na KONGRES 590,  który odbędzie się 17-18 listopada 2016 r.  w Centrum Wystawienniczo - Kongresowym w Rzeszowie. Rejestracji można dokonać za pośrednictwem strony internetowej KONGRESU 590.

Wśród gości KONGRESU 590 znalazło się wielu wybitnych specjalistów z zakresu biznesu i administracji publicznej. W wydarzeniu wezmą udział m.in.: Prezydent RP – Andrzej Duda, Wicepremier, Minister Rozwoju i Finansów – Mateusz Morawiecki, prezes Narodowego Banku Polskiego – prof. Adam Glapiński, prezes zarządu URSUS S.A. – Karol Zarajczyk,  znany muzyk, pilot i biznesmen – Bruce Dickinson, a także popularna amerykańska dziennikarka – Rita Cosby.

KONGRES 590 to dwa dni spotkań, wymiany idei i doświadczeń polskich specjalistów i praktyków. To unikatowe forum biznesowe poświęcone promocji polskich produktów i przedsiębiorców. KONGRES 590 to szereg rozmów i wydarzeń towarzyszących, sześć bloków tematycznych, kilkadziesiąt paneli dyskusyjnych, dziesiątki panelistów i około 2000 uczestników.

Jak zostać uczestnikiem KONGRESU?

Poprzez dostępny na stronie www.kongres590.pl formularz rejestracyjny, który jest intuicyjny i prosty w obsłudze, a sama rejestracja składa się z zaledwie trzech części:

1. W pierwszym etapie uczestnik uzupełnia niezbędne dane osobowe.

2. W drugim, zgłaszający otrzymuje do wyboru sześć ścieżek tematycznych dedykowanych różnym grupom przedsiębiorców. Na tym etapie można dowolnie wybierać pomiędzy blokami interesujące użytkownika panele dyskusyjne, niekoniecznie zgodnie z własnym profilem zawodowym.

3. Końcowy, trzeci etap to potwierdzenie rejestracji i płatności.

Po zakończeniu rejestracji uczestnik otrzyma swój indywidualny kod kreskowy, który umożliwi poruszanie się po terenie Kongresu 590 oraz udział w wybranych przez siebie w trakcie rejestracji panelach dyskusyjnych. W programie wydarzenia znajduje się szereg paneli dyskusyjnych podzielonych na sześć ścieżek tematycznych, skonstruowanych tak, aby każdy uczestnik kongresu mógł znaleźć odpowiednie treści dla siebie.

Blok S1 dla mikro i małych firm – likwidacja barier startu i wzrostu. Sześć paneli, kilkunastu gości, od czołowych polskich biznesmenów po przedstawicieli najważniejszych think tanków oraz istotnych reprezentantów administracji państwowej. Eksperci zdefiniują najważniejsze przeszkody uniemożliwiające rozwój małych firm, zaproponują sposoby ich przezwyciężenia i podpowiedzą, co zrobić, by najlepiej rozwijać biznes. Swoimi doświadczeniami podzielą się przedsiębiorcy, którzy odnieśli sukces. Wkład merytoryczny zostanie oparty na najświeższych raportach Fundacji Republikańskiej, Związku Przedsiębiorców i Pracodawców oraz Instytutu Sobieskiego.

Blok S2 dla średnich i dużych firm – ekspansja na rynki zagraniczne. Siedem spotkań  i dyskusji panelowych. Czy towary opatrzone kodem „590” mają szansę zdobyć uznanie świata? Co zrobić, by tak się stało? Wśród zaproszonych gości będą prezesi najważniejszych polskich firm, aspirujących do miana narodowych czempionów. Ich doświadczenia w rozwijaniu eksportu zostaną skonfrontowane z wizją przedstawicieli ministerstw, które mają ułatwiać polskim przedsiębiorcom ekspansję na zagraniczne rynki, choćby poprzez stworzenie prawdziwie efektywnej sieci placówek dyplomacji gospodarczej.

Blok S3 dla innowatorów i start-upów.  Polska nie może przespać rewolucji cyfrowej. Start-upowcy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że nadchodzi złota era branż innowacyjnych. Teraz Polska musi zrobić wszystko, by wykorzystać potencjał swoich najzdolniejszych przedsiębiorców. Jak im pomóc? Czego oni oczekują od państwa? Jakie branże i rozwiązania muszą otrzymać wsparcie publiczne? Co będzie modne      i dochodowe za kilka i kilkanaście lat? Odpowiedzi na te wszystkie pytania przyniesie osiem paneli tematycznych z udziałem przedstawicieli świata nowoczesnego biznesu i administracji rządowej, odpowiedzialnych za wspieranie innowatorów.

Blok S4 – Kapitał społeczny narzędziem rozwoju gospodarczego Polski. To blok dla najmniejszych firm, przedstawicieli dużego polskiego biznesu, korporacji, związkowców i przedstawicieli administracji. Celem bloku jest wskazanie mocnych punktów, ale także zagrożeń i słabości polskiego systemu gospodarczego w kontekście dialogu społecznego, współpracy pomiędzy firmami różnej wielkości oraz relacji między biznesem, pracownikami i administracją. Wypracowanie wizji współpracy jako podstawy osiągania długookresowych celów, wydaje się być najważniejszym wyzwaniem stojącym przed polskim biznesem, administracją, związkowcami. Czy uda się porozumiewać, tworzyć jasne zasady współpracy i zachowywać empatycznie na konkurencyjnym rynku? - to najważniejsze wyzwania stojące przed polskimi przedsiębiorcami.

Blok S5 – Rola pozaekonomicznych uwarunkowań rozwoju. Żaden biznes nie ma szans na rozwój i wzrost w oderwaniu od katalogu podstawowych wartości. Dążenie do zysku i coraz lepszych wskaźników ekonomicznych nie może odbywać się za wszelką cenę. Nasi paneliści – autorytety świata nauki, udowodnią, że wzrost biznesu bez wartości na dłuższą metę nie jest możliwy. Tym samym pozaekonomiczne uwarunkowania rozwoju powinny być traktowane przynajmniej tak samo poważnie, jak wiadomości z zakresu uniwersalnej wiedzy ekonomicznej. Ten blok panelowy dedykowany jest przedstawicielom firm w każdym stadium rozwoju.

Blok S6 – polonijny. Polonijni przedsiębiorcy od lat działają w warunkach wysoce konkurencyjnych, rozwiniętych gospodarek. Firmy o polskiej tożsamości potrafią się tam odnaleźć i odnieść sukces. Realizując plan odpowiedzialnego rozwoju dążymy do przyspieszenia ekspansji rodzimych przedsiębiorstw na zagraniczne rynki. Pojawia się obszar naturalnej kooperacji. Nie udało się dotąd wykorzystać bezcennego doświadczenia Polaków na obczyźnie na rzecz wsparcia krajowych inwestycji i zdobywania nowych kontraktów zagranicą. Na panelu polonijnym zaproszeni goście będą dyskutować o tym, jak pobudzać współpracę polskiego biznesu w kraju i na emigracji, a także w jaki sposób przyciągnąć polonijny kapitał, technologie i produkty do Polski.

Czytaj także