Jak się okazuje, na ulotkach powitalnych z okazji przybycia do Stanów Zjednoczonych prezydenta Andrzeja Dudy i Agaty Korhauser Dudy znalazła się reklama... domu pogrzebowego. Zwrócił na to uwagę dzienniakrz RMF FM Paweł Żuchowski.
"Zakład pogrzebowy sponsorem ulotki powitalnej pary prezydenckiej. Od dwóch dni zachodzę w głowę, że ktoś wpadł na taki pomysł i na to pozwolił. A konsul honorowy RP w Connecticut pokazuje to jeszcze w internecie" – napisał na Twitterze dziennikarz.
Co na to Kancelaria Prezydenta? – Jestem przekonany, że nie było to w żaden sposób z nami konsultowane – oświadczył rzecznik prezydenta Błażej Spychalski. Jego wypowiedź cytuje portal Gazeta.pl.
Czytaj też:
"Ludzie trzymajcie mnie!". Cenckiewicz mocno o wystąpieniu DulkiewiczCzytaj też:
"Jako humanistka...". Kandydatka PiS tłumaczy się z wpadki