Blisko 2/3 użytkowników regularnie odwiedza serwis, 1/3 weszła na niego w grudniu po raz pierwszy. – Widać, że jak się dzieje coś ważnego, to Polacy już wiedzą, że na portalu DoRzeczy.pl mogą szybko znaleźć informacje, które dają rzetelny obraz wydarzeń. I to zaledwie w kilka miesięcy od momentu, w którym tygodnik „Do Rzeczy” rozpoczął uruchomianie swojego drugiego płuca – portalu informacyjno-publicystycznego – komentuje znakomite statystyki serwisu jego redaktor prowadzący Antoni Trzmiel. Podkreśla, że niewątpliwą siłą serwisu jest wyspecjalizowany zespół redakcyjny oraz współpraca z autorami najlepszego tygodnika w kraju, w którym jest miejsce na różne punkty widzenia, polemiki, dyskusje.
– Takim właśnie miejscem jest portal, w którym codziennie o ósmej publikowane są teksty napisane przez Kamilę Baranowską, Piotra Gabryela, Pawła Lisickiego, Piotra Semkę, Wojciecha Wybranowskiego, Rafała Ziemkiewicza, Łukasza Warzechę, Piotra Zychowicza i Jacka Przybylskiego, które pozwalają połączyć rozproszone informację w spójną całość – mówi Trzmiel.
Zwraca też uwagę, że ponad trzykrotnie wydłużył się średni czas trwania sesji – z ok. 2 do ponad 7 minut. O ponad połowę spadł współczynnik odrzuceń. W porównaniu z listopadowymi danymi, liczba odsłon wzrosła o ponad 50 proc., liczba sesji – o blisko 2/3 proc., a liczba użytkowników – o ponad 80 proc.
Tygodnik „Do Rzeczy” udostępnił nową odsłonę swojego serwisu internetowego DoRzeczy.pl na początku listopada. Serwis zyskał nowoczesny wygląd i nowe funkcjonalności. Z punktu widzenia czytelników najważniejszą zmianą jest nowy layout, który ułatwia poruszanie się po serwisie i docieranie do najnowszych informacji. Nowy serwis jest w pełni responsywny, dostosowuje się do wielkości monitora na którym jest przeglądany.
Tygodnik „Do Rzeczy” jest również bardzo aktywny w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził ponad 103 000 fanów, dodatkowo ponad 16 000 osób śledzi fanpage Do Rzeczy. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 36,5 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 20,5 tysiąca.
Wydawcą tygodnika „Do Rzeczy” i serwisu DoRzeczy.pl jest Orle Pióro sp. z o.o., spółka zależna giełdowej spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG). Bieżące informacje ze spółki na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook:https://www.facebook.com/PMPG.SA. W grupie wydawniczej PMPG jest też AWR Wprost sp. z o.o., wydawca tygodnika "Wprost".