Lotos rezygnuje z reklam w TVN. "Nie było tam treści, którymi Lotos był zainteresowany"

Lotos rezygnuje z reklam w TVN. "Nie było tam treści, którymi Lotos był zainteresowany"

Dodano: 
Siedziba TVN
Siedziba TVNŹródło:PAP / Jacek Turczyk
Grupa Lotos nie wydała w zeszłym roku ani złotówki na reklamy w TVN i kanałach tematycznych należących do Grupy TVN. –  Nie było tam treści, którymi Lotos był zainteresowany – tłumaczy w rozmowie z wirtualnemedia.pl Mateusz Cabak z biura komunikacji Grupy Lotos.

Cabak wyjaśnił, że spółka dobierała kanały telewizyjne na bazie dopasowania stacji do odpowiedniej grupy docelowej oraz wynegocjowanych warunków emisji reklam. – W 2016 roku, z uwagi na rozgrywki Euro, Lotos prowadził działania wynikające ze sponsorowania reprezentacji Polski w piłce nożnej. Działania były prowadzone zarówno w TVP, jak i Polsacie, które transmitowały mecze Euro. Ograniczenie wydatków reklamowych w TVN wynikało m.in. z faktu, że stacja ta nie transmituje wydarzeń sportowych i nie było tam treści, którymi Lotos był zainteresowany – powiedział.

​Grupa Lotos zredukowała wydatki reklamowe nie tylko na antenie TVN, ale także w należących do Grupy TVN kanałach tematycznych.

Źródło: wirtualnemedia.pl
Czytaj także