TVP Info promuje telewizję braci Karnowskich. "A gdzie tu konkurencja?"

TVP Info promuje telewizję braci Karnowskich. "A gdzie tu konkurencja?"

Dodano: 
TVP Info
TVP Info Źródło: TVP Info screen
Dziś o godz. 9.00 wywiadem z premier Beatą Szydło rozpoczęła funkcjonowanie telewizja internetowa wPolsce.pl uruchomiona przez Fratrię. Zapewne nikogo by to nie zdziwiło, gdyby rozmowa nie była transmitowana przez TVP Info.

Transmisja inauguracyjnej rozmowy wPolsce.pl odbiła się szerokim echem w mediach społecznościowych. Wielu dziennikarzy komentatorów nie kryło zdziwienia, że publiczny nadawca w specjalnym wydaniu promuje prywatny serwis.

"Transmisja wywiadu z premier w TVP Info, i to z prywatnej konkurencyjnej stacji internetowej, to jednak novum w polskich mediach. I kuriozum" – ocenił Marcin Makowski z „Do Rzeczy”. Z kolei dziennikarz "Rzeczpospolitej" Marcin Dobski zapytał, kiedy w Telewizji Publicznej będzie wydanie specjalne promujące np. telewizję „Rzeczpospolitej” albo Onetu?. "Skoro redaktorzy TVP reklamują braci Karnowskich, to chyba liczą się z przegraną PiS i myślą o miękkim lądowaniu. A swoją drogą ciekawe co na to biuro reklamy TVP?" – napisała Dominika Wielowieyska z „Gazety Wyborczej”.

Do sprawy odniósł się także publicysta "Do Rzeczy" Rafał Ziemkiewicz:

twitter

Jak do komentarzy odnoszą się dziennikarze wPolityce? Na wpis Lidii Lemaniak z TV Republika "TVP Info teraz codziennie transmisja porannej rozmowy konkurencji? Fajnie", Wojciech Biedroń zapytał: "A gdzie tu konkurencja?:)))))))". Dziennikarka Republiki wyjaśniła mu, że to w końcu nowa telewizja, tym bardziej że TVP Info również ma transmisję w internecie. "Dwugodzinny program nie jest dla info konkurencją, zapewniam" – skwitował Biedroń.

Na Twitterze padło również pytanie o cenę za tego typu usługi TVP Info. Odniósł się do nich wiceszef publicystyki Samuel Pereira.

twitter

Pereira zasugerował, aby z takimi pytaniami zwrócić się do centrum informacji Telewizji Polskiej.

Źródło: Twitter
Czytaj także