Cymański o kampanii dot. sądów: Nie ma co udawać, że wszystko jest cacy

Cymański o kampanii dot. sądów: Nie ma co udawać, że wszystko jest cacy

Dodano: 
Billboard z napisem „Niech zostanie tak jak było. .." przy alei Wojska Polskiego w Kaliszu,
Billboard z napisem „Niech zostanie tak jak było. .." przy alei Wojska Polskiego w Kaliszu, Źródło: PAP / Tomasz Wojtasik
Musi niepokoić, kiedy w krytyce również głos zabierają osoby życzliwe mojemu ugrupowaniu politycznemu. Nie ma się co bać też i uciekać albo udawać – jeszcze gorzej – że jest wszystko super i cacy - mówił w Sejmie o kampanii billboardowej dot. polskich sądów poseł PiS Tadeusz Cymański.

– Ta kampania wzbudziła kontrowersje. Nie jest tajemnicą, że jest w tej chwili ostra jazda wokół tej kampanii, jest krytykowana bardzo ostro, mocno.(...) Wątpliwości dotyczą celu tej kampanii, czy ona osiągnie efekt – dodawał.

Platforma Obywatelska złożyła dziś doniesienie do Centralnego Biura Antykorupcyjnego ws. Polskiej Fundacji Narodowej i pieniędzy wydanych na kampanię PiS dotyczącą potrzeby reformy w polskich sądach. Opozycja zarzuca PiS-owi, że wykorzystuje publiczne pieniądze do prowadzenia partyjnej kampanii.

– W tle mamy współpracowników premier Szydło, w tle mamy 20 mln zł z publicznych pieniędzy wydane na kampanię PIS-u – mówił na konferencji prasowej poseł PO Cezary Tomczyk.

Czytaj też:
"20 mln zł z publicznych pieniędzy na kampanię PIS-u". PO zawiadamia CBA
Czytaj też:
Propaganda, nie informacja
Czytaj też:
Rusza ofensywa PiS ws. sądów. Kampanię prowadzą dawni PR-owcy Beaty Szydło


Opozycja stara się krytykować PiS na różne sposoby. Pod ostrzałem znalazła się również umowa między Policją a Obroną Terytorialną, która ma m.in. usprawnić pomoc poszkodowanym w klęskach żywiołowych. Posłuchaj komentarza Wojciecha Wybranowskiego:

Źródło: 300polityka.pl, dorzeczy.pl
Czytaj także