Mózg rockandrollowej kampanii

Mózg rockandrollowej kampanii

Dodano
Za ogromnym sukcesem kampanii prezydenckiej Pawła Kukiza stoi 38-letni krakowianin, który poznał muzyka przez dyskusje na forum internetowym.

Jeszcze rok temu Miłosz Lodowski z Krakowa poważnie rozważał możliwość powrotu na emigrację – do Londynu, w którym studiował i pracował. Dziś już o tym nie myśli. To on przeprowadził kampanię prezydencką Pawła Kukiza, dzięki której muzyk zdobył ponad 20-procentowe poparcie. Jej istotna część odbywała się w Internecie. Eksperci z firmy Sotrender uznali, że to sztab Kukiza najintensywniej komunikował się z potencjalnymi wyborcami w sieci. – Przyjęliśmy strategię, że budujemy komunikację medialną w mediach społecznościowych, w sytuacji, gdy tej komunikacji w mediach głównego nurtu nie ma – mówi nam Lodowski. (…)

Okładka tygodnika Do Rzeczy: 23/2015
Cały artykuł dostępny jest w 23/2015 wydaniu tygodnika „Do Rzeczy”
Zamów w prenumeracie lub w wersji elektronicznej:

Czytaj także

 0

Czytaj także