Dwuznaczna gra męsko-damska
  • Joanna BojańczykAutor:Joanna Bojańczyk

Dwuznaczna gra męsko-damska

Dodano:   /  Zmieniono: 
FOT. SHUTTRESTOCK
FOT. SHUTTRESTOCK
Zbyt słaby potencjał zakupowy mężczyzn spędza sen z oczu marketingowcom. Jak to zmienić? Sfeminizować męską garderobę

Delikatny chód, długie włosy miękko spływające wokół twarzy, jedwabne spodnie przycięte pod pośladkami, cienki szal w kwiaty.
Myślą państwo, że nadaję komunikat z pokazów mody letniej? Tak, z tym że nie chodzi tu o modę damską. Jesteśmy na pokazach męskich w Paryżu na lato 2016 r. Louis Vuitton, Dolce & Gabbana, Yves Saint Laurent, Gucci, Burberry Prorsum. Wszystkie te wielkie nazwiska mody łączy jedno: manifest seksualnej dwuznaczności. „On” ma być pozbawiony cech przypisywanych dotąd mężczyznom: szerokich ramion, mocnej sylwetki, muskulatury, owłosionych rąk i klatki piersiowej. Teraz u mężczyzny celebrujemy kobiecość, która drzemie w nim uśpiona.

Cały artykuł dostępny jest w 33/2016 wydaniu tygodnika Do Rzeczy.

Czytaj także