Szef Ubera: Tu chodzi o to, czego chce klient - to powiedziałbym wszystkim, nie tylko taksówkarzom

Szef Ubera: Tu chodzi o to, czego chce klient - to powiedziałbym wszystkim, nie tylko taksówkarzom

Dodano: 
protest taksówkarzy
protest taksówkarzy Źródło: PAP / Jacek Turczyk
Stanowisko protestujących taksówkarzy skomentował w wywiadzie dla Business Insider Rob Khazzam, szef Ubera na Europę Środkowo-Wschodnią.

Khazzam zapytany o to, co powiedziałby taksówkarzom, który znani są ze swojego nieprzychylnego stanowiska wobec amerykańskiego giganta, odpowiedział, że przede wszystkim chodzi o dawanie klientom wyboru. - Chodzi o niezawodność, koszt, przejrzystość, jakość. To powinno być na uwadze wszystkich oceniających jakikolwiek przemysł. Wybór klienta jest czymś, co powinno być kluczowe przy ocenie usług jak Uber, także w kontekście regulacji prawnych dotyczących współdzielenia przejazdów – mówi szef Ubera Krzysztofowi Majdanowi z Business Insider. Na uwagę dziennikarza o niższym koszcie wejścia do zawodu dla kierowców Ubera niż dla taksówkarzy, Rob Khazzam odpowiada, że rynek się liberalizuje i teraz jest w nim miejsce dla większej ilości osób. – Obniżenie kosztu wejścia do zawodu, przejrzystość zasad, są ważne i należy je mieć na uwadze. Zresztą, pomyśl o tym: większość Polaków posiada samochody. Większość Polaków mogłoby świadczyć tego rodzaju usługi – ocenia szef Ubera.

Dziś odbył się protest taksówkarzy przeciwko „nieuczciwej konkurencji” w postaci przewoźników takich jak np. Uber. W ramach protestu część taksówkarzy w niektórych miastach poruszała się dziś z prędkością 5-10 km/h.

Czytaj też:
Protest taksówkarzy zablokuje polskie miasta
Czytaj też:
Protest taksówkarzy blokuje miasta. Nowoczesna proponuje rozwiązanie

Posłuchaj równiez komentarza Rafała Ziemkiewicza:

Źródło: Business Insider
Czytaj także