Link4 drugi raz z rzędu z nagrodą Lamparta Biznesu. Kotecka: Jesteśmy silną marką
Artykuł sponsorowany

Link4 drugi raz z rzędu z nagrodą Lamparta Biznesu. Kotecka: Jesteśmy silną marką

Dodano: 
Patrycja Kotecka
Patrycja KoteckaŹródło:Materiały prasowe
Drugi rok z rzędu firma LINK4 została nagrodzona prestiżowym tytułem Lamparta Biznesu. Tym razem ubezpieczyciel został wyróżniony za obecność marki w telewizji. W imieniu spółki nagrodę odebrała dyrektor marketingu LINK4 Patrycja Kotecka.

„Ta nagroda potwierdza, że strategia marketingowa, którą wdrożyliśmy kilka lat temu, jest skuteczna. To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie, bo przyznane na podstawie ocen innych ubezpieczycieli, a pamiętajmy, że jest to bardzo konkurencyjny sektor” - tłumaczy Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4. „Tegoroczny Lampart motywuje nas do dalszej ciężkiej pracy, bo mamy głowy pełne pomysłów i postaramy się jeszcze nie jeden raz zaskoczyć rynek” - dodaje.

LINK4 znany jest z reklam w stylistyce największych przebojów muzycznych, które w specjalnie zaaranżowanej formie wykonuje Kasia Moś z zespołem The Chance. I właśnie za obecność tych spotów w telewizji nagrodzony został ubezpieczyciel.

Lamparty Biznesu przyznawane są tym, którzy odnieśli w minionym roku, największy sukces w kreowaniu własnej marki. Plebiscyt różni się od innych tym, że w głosowaniu biorą udział pracownicy banków i towarzystw ubezpieczeniowych. Oczywiście nie mogą głosować na własne instytucje. „Tę nagrodę przyznała nam branża ubezpieczeniowa czyli nasza bezpośrednia konkurencja. Tym bardziej jesteśmy z niej dumni” - mówi Patrycja Kotecka.

W tym roku statuetki rozdano już piętnasty raz. Organizatorem konkursu jest Kantar TNS.

Czytaj także