Partia Ryszarda Petru ze swojej 1,5-milonowej dotacji przeznaczyła w ubiegłym roku 750 tys. zł na usługi obce. Wśród nich usługi PR i opłaty za... tworzenie memów.
Jak wynika z opisanego w „Fakcie” sprawozdania Nowoczesnej złożonego w Państwowej Komisji Wyborczej, partia przeznaczała w minionym roku blisko 10 tys. zł miesięcznie na usługi Doroty Drozd, która zajmuje się w partii public relations.
To jednak nie wszystkie środki przeznaczone na PR. Formacja Ryszarda Petru płaciła 2 tys. zł miesięcznie Marcinowi Kowalskiemu, swojemu szefowi biura komunikacji, a jego firmie Events & Media ponad 40 tys. zł za doradztwo medialne.
Najciekawsza zdaje się jednak inna pozycja. Otóż w okresie maj-sierpień Nowoczesna wydała 30 tys. zł. na memy internetowe przygotowywane przez agencję Apayo.
.
Źródło: wirtualnemedia.pl