Tiger przeprasza za skandaliczną reklamę. "To błąd, który nie powinien się wydarzyć"

Tiger przeprasza za skandaliczną reklamę. "To błąd, który nie powinien się wydarzyć"

Dodano: 
Tiger- przeprosiny
Tiger- przeprosiny Źródło:Instagram
"Jest nam ogromnie przykro z powodu publikacji grafiki, która pojawiła się w dniu 1 sierpnia na profilu Instagramowym marki. Bardzo przepraszamy za ten błąd, który nie powinien się wydarzyć" - czytamy w komunikacie zamieszczonym na Facebooku Tiger Energy Drink.

"Wiemy, że usunięcie tej publikacji nie naprawi tego błędu, ale post został już usunięty. Jeszcze raz bardzo serdecznie przepraszamy" – dodano. 

facebook

1 sierpnia – Dzień Pamięci, wyprostowany środkowy palec, a także napis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!" – w ten skandaliczny sposób reklamowany jest napój energetyczny "Tiger". "Reklamę" przygotowano specjalnie z okazji 1 sierpnia – 73. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Marka jest własnością boksera Dariusza Michalczewskiego oraz jego fundacji “Równe Szanse”. Internauci nie kryli oburzenia. 

Po nagłośnieniu sprawy post zniknął z mediów społecznościowych marki.

Czytaj też:
"Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!". Skandaliczna reklama Tigera z Powstaniem Warszawskim w tle

Źródło: DoRzeczy.pl / Facebook
Czytaj także