Afera Tigera. J. Walter Thompson nie będzie prowadził Facebooka marce Kubuś

Afera Tigera. J. Walter Thompson nie będzie prowadził Facebooka marce Kubuś

Dodano: 
"Reklama" Tigera
"Reklama" TigeraŹródło:Instagram
Wadowicki Maspex zerwał umowę z agencją reklamową J. Walter Thompson na prowadzenie profilu marki Kubuś na Facebooku. Wcześniej firma zerwała umowę z tą agencją na obsługę marki Tiger w mediach społecznościowych.

Prowadzeniem mediów społecznościowych marki Kubuś agencja J. Walter Thompson zajęła się zaledwie dwa tygodnie temu. W wyniku afery związanej ze skandaliczną reklamą zamieszczoną na Instagramie Tigera, postanowiono jednak szybko zakończyć współpracę. Na razie nie wiadomo, która agencja będzie zajmowała się profilem Kubusia.

Skandaliczna reklama

1 sierpnia na profilu Tigera na Instagramie pojawiła się grafika przedstawiająca środkowy palec obwiązany kokardką z napisem: "1 sierpnia Dzień Pamięci" i "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!". W sieci wybuchła fala oburzenia. Po kilku godzinach firma przeprosiła i zapowiedziała wyciągnięcie konsekwencji wobec pracowników odpowiedzialnych za reklamę.

Czytaj też:
Skandaliczna reklama Tigera. Warszawscy radni złożą zawiadomienie do prokuratury
Czytaj też:
Polskie Radio rezygnuje z produktów firmy Maspex
Czytaj też:
Dziennikarz TVP Info wylewa na wizji Tigera. Zgniecioną puszkę rzuca za siebie

Źródło: wirtualnemedia.pl, dorzeczy.pl
Czytaj także