– Wszyscy pasażerowie, których loty zostały odwołane a jest ich łącznie 315 tysięcy otrzymali w poniedziałek 18 września pocztą elektroniczną informacje o zmianach. Zaoferowano im loty zastępcze lub odszkodowania zgodnie z rozporządzeniem EU 261 – głosi komunikat firmy.
Do końca tygodnia Ryanair ma przeanalizować ponad 300 tys. połączeń zastępczych i przedstawić propozycje klientom. Jako alternatywę linie mają zaproponować wypłatę odszkodowania.
– Zatrudniliśmy dodatkowych pracowników do działu Obsługi Klienta, aby przyspieszyć tempo w jakim zakładamy rezerwacje na loty zastępcze oraz przyjmujemy wnioski o wypłatę odszkodowań. Zakładamy, że na większość zapytań o loty zastępcze oraz odszkodowania odpowiemy jeszcze w tym tygodniu – głosi komunikat firmy.
Czytaj też:
Ryanair ma odwołać większość lotów z Polski