Zmiany w Polskiej Fundacji Narodowej. Ma nowe cele statutowe

Zmiany w Polskiej Fundacji Narodowej. Ma nowe cele statutowe

Dodano: 
Billboard z napisem „Niech zostanie tak jak było. .." przy alei Wojska Polskiego w Kaliszu,
Billboard z napisem „Niech zostanie tak jak było. .." przy alei Wojska Polskiego w Kaliszu,Źródło:PAP / Tomasz Wojtasik
Polska Fundacja Narodowa, która odpowiada za kampanię "Sprawiedliwe sądy", zmieniła swój statut – informuje TVN24.

Inaugurując działalność PFN, premier Beata Szydło mówiła, że fundacja "będzie budowała markę, która nazywa się Polska, będzie budowała tę markę poza granicami naszego kraju".

O Polskiej Fundacji Narodowej zrobiło się głośno, gdy zaczęła realizować kampanię billboardową o sądach. Pieniądze na projekt wyłożyły spółki Skarbu Państwa. Opozycja uważa, że z publicznych środków sfinansowano partyjną inicjatywę PiS. Według różnych źródeł kampania kosztowała od 10 do 19 mln zł.

TVN24 informuje, że PFN właśnie zmieniła swoje cele statutowe. Nowe kierunki działań fundacji to m.in. "podtrzymywanie i upowszechniania tradycji narodowej, pielęgnowanie polskości, upowszechnianie w kraju i za granicą wiedzy o historii, ze szczególnym uwzględnieniem historii najnowszej, a także upowszechniania martyrologii i bohaterskich czynów Narodu Polskiego".

Czytaj też:
Kampania billboardowa ws. sądów. Kaczyński: Doskonała i bardzo skuteczna

Źródło: TVN24
Czytaj także