KrajPół miliona widzów "Zimnej wojny". Sukces filmu Pawlikowskiego

Pół miliona widzów "Zimnej wojny". Sukces filmu Pawlikowskiego

Cannes 2018: Pawlikowski z nagrodą za reżyserię
Cannes 2018: Pawlikowski z nagrodą za reżyserię / Źródło: PAP/EPA / Franck Robichon
Dodano 23
Po czterech tygodniach wyświetlania, "Zimna wojna" osiągnęła już poziom 513 510 widzów. Tym samym „Zimna wojna” dwukrotnie prześcignęła wynik frekwencyjny poprzedniego filmu Pawła Pawlikowskiego – „Idy”.

Film doskonale radzi sobie w zestawieniu największych polskich sukcesów frekwencyjnych, zajmując miejsce w TOP 5 tegorocznego box office.

Prawa do „Zimnej wojny” zostały sprzedane do imponującej liczby terytoriów, obejmujących kraje Ameryki Północnej (USA i Kanada), Europy (m.in. Wielka Brytania, Francja, kraje Beneluxu, Niemcy, Włochy, Grecja, Austria, Hiszpania, Portugalia, Czechy, Skandynawia, Turcja), Azji (Chiny, Japonia, Korea Południowa) czy Australii i Nowej Zelandii.

Amazon, amerykański dystrybutor filmu, już teraz zapowiedział, że premiera „Zimnej wojny” w USA odbędzie się pod koniec grudnia, czyli tuż przed głosowaniem nad nominacjami do nagród Akademii.

Czytaj także:
Cannes 2018: Pawlikowski z nagrodą za reżyserię

Czytaj także

 23
  • Krzyżowiec IP
    U niejakiego Ciekawego przeczytałem: "kultura wysoka jest dzieckiem lewicy". Oczywiście, szczególnie polecam: "Jak hartowała się stal", "Dzieła zebrane" Stalina oraz "Czerwoną książeczkę" Mao! To już chyba kultura najwyższa ;))
    Dodaj odpowiedź 5 3
      Odpowiedzi: 0
    • Tomek IP
      Tylko pół miliona w aż cztery tygodnie?
      To wynik wyświetleń filmiku jakiegoś podrzędnego youtubera.
      Gdzie niby ten sukces?
      Dodaj odpowiedź 6 7
        Odpowiedzi: 0
      • Znany Prokurator Stanu Wojennego IP
        precz z komuną, precz z komuna, precz z komuną.
        Dodaj odpowiedź 7 1
          Odpowiedzi: 0
        • Natura IP
          Czy Ci którzy mówią o sukcesie filmu kiedykolwiek mieli kalkulator w ręce. Sukces będzie wtedy kiedy film zarobi. Narazie to nie zwróciły się nawet koszty produkcji. Jeżeli miara sukcesu są niszowe produkty to lepiej produkować coś dla bogatych, którzy kupując to zwrócą koszty wytworzenia. Inaczej znowu komuna, masy muszą się składać na zaspokojenie potrzeb uprzywilejowanych. No cóż narazie w Polsce to norma. Jacyby Ci uprzywilejowani nie byli, czasem plebs, czasem elity. Tylko klasa średnia ma za wszystko zapłacić, no ale przecież to wg doktryny jedynie słusznej partii w większości zlodzieje i drugi sort.
          Dodaj odpowiedź 2 19
            Odpowiedzi: 0
          • Film ok ale nie rezyser IP
            No tak ale bez kasy od rządu i ministra G ok 8 melonow filmu by nie było . Ale o tym na salonach Europy cicho sza.
            Dodaj odpowiedź 15 11
              Odpowiedzi: 1

            Czytaj także