KrajJaki: Kolejne szalone plany Platformy. Musimy powiedzieć stop

Jaki: Kolejne szalone plany Platformy. Musimy powiedzieć stop

Wiceminister sprawiedliwości, kandydat PiS na prezydenta Warszawy Patryk Jaki podczas konferencji prasowej przed pomnikiem de Gaulle'a w Warszawie
Wiceminister sprawiedliwości, kandydat PiS na prezydenta Warszawy Patryk Jaki podczas konferencji prasowej przed pomnikiem de Gaulle'a w Warszawie / Źródło: PAP / Radek Pietruszka
Dodano 34
Patryk Jaki stwierdził, że PO prowadzi politykę "upokarzania kierowców". Wiceminister sprawiedliwości obiecał, że jeżeli zostanie prezydentem stolicy, to pomysły dotyczące zwężania ulic wyrzuci "do śmietnika".

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej Jaki skrytykował plany polityków PO, którzy chcieliby, aby Górczewska – jedna z większych ulic Warszawy, kluczowych dla dzielnicy Wola – została zwężona. – W tym miejscu mają być realizowane kolejne szalone plany Platformy, która rządzi w Warszawie – mówił polityk.

Jaki zarzucił swoim konkurentom, że zwężają ulice, likwidują miejsca parkingowe i stawia słupki. – Proponuje się, żeby Warszawa rozwijała się w przyszłości tylko i wyłącznie o budowę nowych kładek pieszo-rowerowych – mówił wiceminister sprawiedliwości.

Kandydat Zjednoczonej Prawicy na prezydenta Warszawy zapewnił, że jeżeli wygra wybory to nie dopuści do realizacji tych planów. Jego zdaniem mieszkańcy stolicy stoją przed dwiema sprzecznymi wizjami miasta. Jego zdaniem wizja Platformy polega na utrudnianiu życia kierowcom i rozbudowywaniu wyłącznie kładek pieszo-rowerowych; druga wizja, wizja Jakiego, zakłada natomiast zrównoważony rozwój stolicy.

– Potrzebne są nowe mosty, nowe pasy ruchów, inwestycja w komunikację zbiorową, bo przez kładkę pieszo-rowerową autobus nie przyjedzie – podkreślił Patryk Jaki.

Czytaj także:
Trzaskowski ma powody do obaw. Jaki tuż za nim

Czytaj także:
"To, co robi ratusz PO nie mieści się w głowie". Jaki o tajemniczej instrukcji dot. reprywatyzacji

 34
  • POlak IP
    jaki debil!
    Dodaj odpowiedź 1 0
      Odpowiedzi: 0
    • POZDRO ZE SZCZECINA IP
      do obser i  kr śnieżki---zapytajcie po-cz-askanego o prekampanijną ławkę rezerwową -stronniaki kodkapelskie
      Dodaj odpowiedź 0 1
        Odpowiedzi: 0
      • mirmir IP
        A co dalej z Pana ustawą o IPN? Nic Pan nie pisze nie broni, swego co prawda watpliwego, ale dorobku!
        Dodaj odpowiedź 3 1
          Odpowiedzi: 0
        • Obserwator IP
          Pan Jaki w tej kampanii kojarzy mi się z JASIEM FASOLĄ.
          Dodaj odpowiedź 7 3
            Odpowiedzi: 0
          • Królewna Śnieżka i 7 krasnoludków IP
            Cały czas zastanawiam się w jakim trybie niejaki pan Jaki prowadzi kampanię wyborczą i dlaczego PKW się tym nie interesuje .
            Dodaj odpowiedź 10 8
              Odpowiedzi: 0
            • Tak tak IP
              Kto to taki, ten Jaki? Taki nijaki
              Dodaj odpowiedź 14 17
                Odpowiedzi: 0
              • młody gniewny IP
                Niech się warszawiacy popytają w Opolu ile jaki ze swoją kliką zrobili dla tego miasta. Nie będzie to długa lista
                Dodaj odpowiedź 21 8
                  Odpowiedzi: 0
                • Maciek IP
                  Most Krasińskiego na Targówek, wiadukty nad torami na Pradze, wzmocnienie wałów przeciwpowodziowych
                  Dodaj odpowiedź 3 0
                    Odpowiedzi: 0
                  • ggggg IP
                    Zapewne ma dobre chęci, tylko nie rozumie jak działa duże miasto. Szalone, to by było zrealizować jego plany.

                    W USA doszli już do tego, że w Houston 70% powierzchni miasta to drogi, parkingi itp. infrastruktura. W zasadzie nigdzie nie da się dojść. Ludzie są rekordowo grubi.
                    Dodaj odpowiedź 9 3
                      Odpowiedzi: 1
                    • Brawo Patryk Jaki! IP
                      Trzeba odblokować arterie miasta i skończyć z tymi obwodnicami. Kilka pasów w każdą stronę, szeroko! Pasy dla pieszych bezpiecznie co 2000-4000 metrów a nie jak na wsi, że każdy chodzi jak chce, a jakiś wpadnie pod koła to winien zwykły kierowca.
                      Dodaj odpowiedź 9 6
                        Odpowiedzi: 0
                      • Marcin P. IP
                        do pana riPOsta co napisał o jednym moście zaplanowanym jeszcze za czasów rzekomo L Kaczyńskiego.

                        Most Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie (do 2011 most Północny) – most na Wiśle w Warszawie, otwarty 24 marca 2012 roku[3], w ciągu planowanej Trasy Mostu Północnego. Jest najdalej na północ wysuniętą przeprawą w stolicy.

                        Został zbudowany w celu poprawy komunikacji Białołęki z lewobrzeżną częścią miasta. Trzecia część mostu (zawierająca tory tramwajowe, ścieżkę rowerową i chodnik) została otwarta 21 stycznia 2013

                        Most połudnowy

                        Jednym z elementów powstającej właśnie Południowej Obwodnicy Warszawy jest Most Południowy, który połączy Wilanów i Wawer. Most, jak i cała obwodnica mają być gotowe do 2020 roku. W dalszej części artykułu znajdziesz zdjęcia z budowy i wideo prezentujące inwestycję z lotu ptaka. Poniżej dalsza część artykułu. Możesz również kliknąć w zdjęcie, by przejść do galerii

                        most łazienkowski

                        10 kwietnia 2015 Zarząd Dróg Miejskich podpisał umowę na remont mostu z konsorcjum składającego się z przedsiębiorstwa Bilfinger Infrastructure i Przedsiębiorstwa Usług Technicznych „Intercor”. Oferta złożona 7 kwietnia opiewała na kwotę 104 363 937,74 złotych i jako jedna z czterech złożonych mieściła się w budżecie wynoszącym 106 mln złotych[28].

                        28 października 2015 most został ponownie otwarty dla ruchu kołowego. Zjazd z przeprawy na ul. Wał Miedzeszyński w kierunku Gocławia został otwarty w grudniu 2015[29].
                        Dodaj odpowiedź 1 3
                          Odpowiedzi: 0
                        • Opolanin IP
                          Jaki opolanie pamiętają jakie szambo zgotowales miastu WSTYD !!!
                          Dodaj odpowiedź 17 5
                            Odpowiedzi: 0
                          • ggggg IP
                            Z punktu widzeniqa dużego miasta sprawa jest prosta. Ludzie chcą dojechać do centrum, bo tam pracują, mają sklepy, spotykają się ze znajomymi itd. Ziemia w centrum jest niebotycznie droga i nikt nie ma ochoty przeznaczać ją na parkingi. Budowa infrastruktury parkingowo-drogowej na już zurbanizowanym terenie też kosztuje krocie. Dlatego trzeba zachęcać tych, co mogą (a duża większość może) do niewjeżdżania do centrum. Żeby pieniądze wydawać raczej na szkoły i szpitale. Jak byłem mały, to samochody mieli nieliczni, a wszyscy jakoś żyli. Dziś miasto większe nie jest, a różni mądrale myślą, że samochody „jakoś się zmieszczą”.

                            Dziś w prawie każdej rodzinie jest samochód, czasem dwa i więcej. Jeśli poszerzy się ulice, to więcej osób wyciągnie autka na spacer i zablokuje kolejne pasy ruchu. Tak to działa na świecie, tak to działa w Polsce.
                            Dodaj odpowiedź 8 3
                              Odpowiedzi: 0
                            • Janusz IP
                              Zlikwidować natychmiast buspasy!!!! Bardzo dobrze panie Jaki! Tylko ostrzej, trzeba to lewackie piesze i pedałujące bydło nauczyć rezonansu! Ma pan mój głos.
                              Dodaj odpowiedź 10 16
                                Odpowiedzi: 0
                              • Średniak IP
                                Tu macie ciekawe opracowanie:

                                Zwróćcie uwagę na rycinę nr 3.

                                Ryc. 3. Zajęcie przestrzeni potrzebnej do przemieszczenia jednej osoby przy zachowaniu bezpiecznych dystansów pomiędzy pojazdami.


                                http://www.sobieski.org.pl/analiza-is-39/ http://www.sobieski.org.pl/komentarz-is-72/
                                Dodaj odpowiedź 1 1
                                  Odpowiedzi: 0

                                Czytaj także