"Wiadomości" ze wzrostem widowni

"Wiadomości" ze wzrostem widowni

Dodano: 
"Wiadomości"
"Wiadomości"Źródło:TVP / screen
"Wiadomości" TVP jako jedyne wśród serwisów informacyjnych mogą się pochwalić wzrostem widowni – wynika z z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w grudniu ub.r. były "Fakty” TVN. Oglądało je średnio 2,87 mln widzów, co zapewniło TVN 20,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej "Fakty" straciły 4,49 proc. widzów, czyli 135 tys. osób.

Na drugim miejscu w zestawieniu uplasował się "Teleexpress” TVP1, którego widownia na głównej antenie zmniejszyła siUdział „Teleexpressu” w rynku zmalał z 21,93 proc. do 21,50 proc. Łączna widownia tego dziennika z uwzględnieniem danych TVP Info wyniosła 3,10 mln widzów.

Podium uzupełniają "Wiadomości” TVP1, które jako jedyne wśród serwisów informacyjnych mogą się pochwalić wzrostem widowni. Ich oglądalność na głównej antenie poszła do góry o 1,32 proc.. W grudniu 2018 roku wyniosła ona 2,27 mln osób. Z kolei udział serwisu uplasował się na poziomie 15,42 proc. Średnia widownia „Wiadomości” z uwzględnieniem danych z TVP Info w zeszłym miesiącu wyniosła 2,82 mln osób, po wzroście o 2,52 proc. Analizując trendy widowni wszystkich pięciu dzienników emitowanych równolegle na wszystkich antenach to również tylko "Wiadomości” zanotowały wzrost.

Na czwartym miejscu znalazły się "Wydarzenia” Polsatu. Widownia tego dziennika wyniosła 2,11 mln osób, po spadku o 5,42 proc. (121 tys. widzów).

Czytaj też:
TVP przejmie Showmax w całej Europie?

Czytaj też:
Młodzi wybierają Polsat, starsi – TVP. Kto ogląda TVN?

Źródło: wirtualnemedia.pl
Czytaj także