Darmowa pomoc marketingowa dla opozycji? "Podobno się na tym znamy"

Darmowa pomoc marketingowa dla opozycji? "Podobno się na tym znamy"

Dodano: 
Ryszard Petru, Grzegorz Schetyna, Władysław Kosiniak-Kamysz
Ryszard Petru, Grzegorz Schetyna, Władysław Kosiniak-KamyszŹródło:PAP / Rafał Guz
Czy opozycja będzie mogła wkrótce liczyć na darmową pomoc marketingową? Niewykluczone. Część przedstawicieli branży reklamowo-marketingowej chce pomóc opozycji, aby w ten sposób "pomóc Polsce pozostać krajem prawa".

O sprawie jako pierwszy napisał na swoim Facebooku Jakub Benke, prezes zarządu Jet Story, wcześniej prezes Starcom MediaVest Group. "Uważam, że powinniśmy stworzyć społeczną organizację, która w profesjonalny, systematyczny sposób zajmie się prodemokratycznym (i częściowo antyrządowym) marketingiem: cele, strategia, kreacja i publikacja w mediach. Ludzi i całych firm chętnych do darmowej pomocy znajdziemy teraz aż za wiele. A podobno się na tym znamy" – zadeklarował.

facebook

Benke swoją propozycję skierował pod adresem Jakuba Bierzyńskiego, prezesa domu mediowego OMD. Pod jego wpisem pojawiło się ponad 100 komentarzy. Swoje poparcie dla tej inicjatywy wyraził również Rafał Ciszewski, prezes zarządu K2. – Zadaniem tej organizacji powinno być opracowanie strategii działania zmierzającej do uporządkowania chaotycznych ruchów marketingowych opozycji. Będzie to ruch obywatelski osób prywatnych, a nie przedstawicieli firm – stwierdził.

Źródło: press.pl
Czytaj także