Grupa Onet-RAS Polska podjęła decyzję o wycofaniu się z emisji spotów "Sprawiedliwe sądy" Polskiej Fundacji Narodowej. To reakcja na krytykę i wątpliwości jakie pojawiły się w związku z kampanią.
"Zatrzymaliśmy emisję, ponieważ potwierdzenie realizacji kampanii było błędem. Treść kampanii nie jest zgodna z zasadami i wartościami Grupy Onet-RAS Polska (...). Szczerze żałujemy popełnionego błędu" – poinformowała Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Onet-RAS Polska, cytowana przez Presserwis. Odachowska zapewniła, że dotychczasowy przychód z wyemitowanej już kampanii zostanie przekazany na rzecz organizacji lub instytucji, które bronią wolności słowa.
Przypomnijmy, że kampanią "Sprawiedliwe sądy" zajmuje się dziś na wniosek Nowoczesnej Państwowa Komisja Wyborcza.