"Dziennik Gazeta Prawna" informuje, że kampania edukacyjna z królikami w roli głównej kosztowała 2,7 mln złotych.
"Kto jak kto, ale my króliki wiem, jak zadbać o liczne potomstwo. Chcesz poznać nasz sekret? Po pierwsze dużo się ruszamy. Po drugie zdrowo jemy. Jeśli chcesz kiedyś zostać rodzicem, weź przykład z królików. Wiem, co mówię, ojciec miał nas 63" – mówi do widza królik, narrator spotu.
Jak informuje "DGP", kampania telewizyjno-radiowa została sfinansowana ze środków Ministerstwa Zdrowia w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016–2020. Obok króliczego spotu, w ramach kampanii zaplanowano też emisję reklam radiowych w rozgłośniach ogólnopolskich.
Spot wywołał falę komentarzy internautów. Jedni twórców kampanii nazywają "geniuszami marketingu", inny wskazują, że to marnowanie publicznych pieniędzy. Zdecydowana większość komentarzy jest negatywna.
twittertwittertwittertwittertwitter
Kampania resortu zdrowia została zauważona też za granicą, m. in. w Wielkiej Brytanii oraz na Słowacji.
twittertwitterCzytaj też:
Ministerstwo zachęca Polaków do rozmnażania... filmem z królikami