Jak zapewnić sobie fotel prezydenta? Składając wiele, atrakcyjnych obietnic. Wśród nich darmowy transport publiczny i taksówki, budowa metra czy tysiąc złotych tygodniowo na każde dziecko, także to poczęte. Biznesmen z Chełma w bardzo oryginalny sposób postanowił zareklamować swoje usługi. W chełmskim tygodniku "Nowy Tydzień" pojawiło się "ogłoszenie wyborcze", promujące nowego kandydata na prezydenta miasta. To Grzegorz Gorczyca, popierany przez Stowarzyszenie WeRwA. Jego obietnice mogą wprawić w osłupienie.
Dopiero dwie strony dalej pomysłodawca przyznaje, że to „wielka ściema” – w przeciwieństwie do wycieczek organizowanych przez jego biuro podróży – opisuje DziennikWschodni.pl.
– Reklamując się pozwoliłem sobie nieco zażartować z kandydatów na prezydenta Chełma, którzy wręcz prześcigają się w obietnicach składanym mieszkańcom. Z drugiej strony liczyłem też na efekt reklamowy – wskazuje Gorczyca, który w rzeczywistości jest szefem Automobilklubu Chełmskiego. I dodaje, że szybko udało mu się osiągnąć zamierzony efekt – po zamieszczeniu ogłoszenia jego telefon nie przestawał dzwonić. Przedsiębiorca opisuje: – Prowokacyjne ogłoszenie z fikcyjnym programem wyborczym spodobało się moim rozmówcom Po tym doświadczeniu zaczynam się zastanawiać, czy aby rzeczywiście nie zacząć ubiegać się o prezydencki fotel?