ŚwiatWybór Netflixa

Wybór Netflixa

W celu poprawienia wizerunku Netflix odpalił reklamówkę „A Great Day in Hollywood”
W celu poprawienia wizerunku Netflix odpalił reklamówkę „A Great Day in Hollywood” / Źródło: fot. Netflix
Dodano 9
Amerykański gigant streamingowy wybrał smutną odpowiedź na swoje ostatnie wizerunkowe kłopoty. To ideologiczne wzmożenie.


Okładka tygodnika Do Rzeczy: 27/2018
Artykuł został opublikowany w 27/2018 wydaniu tygodnika „Do Rzeczy”
Zamów w prenumeracie lub w wersji elektronicznej:
/ zma
 9
  • https://dailystormer.name IP
    Bolesław Chrobry był semitą. Tak mi powiedział Jonne Daniels.
    Dodaj odpowiedź 0 1
      Odpowiedzi: 0
    • Czas prawdy IP
      Afryka, Afryka, Afryka. Intelektualna oferta dla lewactwa.
      Dodaj odpowiedź 3 0
        Odpowiedzi: 0
      • kasimiro IP
        To czysty rasizm, promocja "opalonych"
        Dodaj odpowiedź 6 0
          Odpowiedzi: 0
        • Stefan IP
          A gdzie reszta artykułu?
          Dodaj odpowiedź 11 0
            Odpowiedzi: 0
          • Polska język, trudna język IP
            Dopełniacz od "Netflix" to "Netfliksa", podobnie jak dopełniacz od "Jessica" to "Jessiki",
            Dodaj odpowiedź 7 2
              Odpowiedzi: 1
            • Antychrap IP
              No może kiedyś pan Piotr Gociek doczeka się filmu o nim -i jego "rodzinie" - lumpendurniach z Polski na usługach Mossadu. Czego jednak Polakom i Amerykanom nie życzę.
              Dodaj odpowiedź 2 10
                Odpowiedzi: 0
              • Gratulacje IP
                Podobnie jak PIS Żydów.
                Dodaj odpowiedź 3 5
                  Odpowiedzi: 0
                • popopo IP
                  JA PIER**E ALE WAS BOLI xD
                  Dodaj odpowiedź 4 7
                    Odpowiedzi: 0

                  Czytaj także