Rusza kampania "Jest nas 60 milionów"
Sygnatariuszami porozumienie dot. realizacji kampanii „Jest na 60 milionów” są Senat RP, Stowarzyszenie „Wspólnota Polska”, Rada Mediów Narodowych, Polska Agencja Prasowa, TVP Polonia, Polskie Radio S.A. i Tygodnik „Do Rzeczy”.
Projekt skupia się na poszerzaniu wiedzy o Polonii i Polakach zagranicą oraz wiedzy o Polsce w środowiskach polonijnych poprzez przedstawianie historycznych, ekonomicznych i kulturowych uwarunkowań emigracji. W ramach kampanii prezentowany będą także zasługi Polonii dla lokalnych społeczeństw.
Na podstawie porozumienia, stworzone zostaną programy informacyjne poświęcone obszarom edukacji, kultury, historii, nauki, sportu, turystyki i mediów skierowanych zarówno do Polonii i Polaków za granicą, jak i do Polaków mieszkających w Polsce.
Jednym z celów kampanii jest również rozpowszechnianie informacji wśród Polonii i Polaków mieszkających za granicą na temat możliwości powrotu do Ojczyzny.