Duży spadek oglądalności TVN24, TVP Info mocno w górę

Dodano:
TVP Info Źródło: PAP / Tomasz Gzell
Stacja TVN24 zanotowała w styczniu spadek oglądalności względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 12,31 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Z kolei TVP Info zanotował wzrost oglądalności o 17,1 proc.

W styczniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych nadal było TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 4,25 proc. Na drugim miejscu znalazło się TVP Info, a miesięczny wynik tego kanału wyniósł 4,13 proc. Podium zamyka Polsat News, który w ubiegłym miesiącu miał 1,27 proc. udziału, po wzroście względem stycznia 2019 roku o 15,57 proc. Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,03 proc. Jego wynik względem stycznia zeszłego roku wzrósł o 3,56 proc.

Największy udział (5,16 proc.) wśród grup kanałów newsowych w styczniu miała Telewizja Polska, mająca w portfolio stacje TVP Info oraz TVP3 i notująca wzrost o 14,05 proc. Stacje te wyprzedziły anteny newsowe Telewizji TVN, których udział zmniejszył się o 11,49 proc. do 4,66 proc.

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w styczniu 2020 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,47 proc., po spadku o 15,16 proc. Na drugim miejscu umocniło się TVP Info (1,71 proc. udziału, wzrost o 18,40 proc.).

Źródło: wirtualnemedia.pl
Polecamy
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...