"Męskie Granie w domu". Kultowe koncerty dostępne dla każdego

Dodano:
Zdjęcie ilustracyjne Źródło: Pixabay
Marka Żywiec, sponsor popularnej trasy Męskie Granie, razem z portalem Onet.pl i artystami zdecydowała się zorganizować cykl internetowych koncertów.

Artyści postanowili dostosować się do okoliczności epidemii koronawirusa i zadeklarowali chęć udziału w projekcie koncertów internetowych. Występy będą odbywały się na żywo, ale żeby uniknąć zagrożenia transmitowane będą bezpośrednio z domów muzyków, bez kontaktu z ekipą grupy ATM realizującą koncerty.

Jak czytamy na portalu Onet.pl, przed drzwi artystów ma być dostarczony zdezynfekowany sprzęt, który każdy z nich zainstaluje samodzielnie, korzystając ze zdalnych instrukcji producenta. Wóz transmisyjny wypuści miksowany na żywo materiał.

Pierwsze wydarzenie z cyklu „Męskie Granie w domu” odbyło się w niedzielę 29 marca o godz. 20.30. Dla internetowej publiczności na Onet.pl zagrał Sorry Boys.

Grupa Żywiec od 2010 roku organizuje latem cykl koncertów Męskie Granie. Towarzyszy temu kampania reklamowa, na potrzeby której największe gwiazdy trasy przygotowywały piosenkę.

Źródło: Onet.pl
Polecamy
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...