"Do Rzeczy" drugim najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem listopada

Dodano:
„Do Rzeczy” nr 47: Szantażowanie katolików. Porządek miłości, czyli jak postępować z migrantami Źródło: DoRzeczy
Instytut Monitorowania Mediów opublikował najnowszy ranking ukazujący, które media były w listopadzie najbardziej opiniotwórcze.

Na pierwszym miejscu w zestawieniu znalazł się tygodnik "Newsweek". "Na tygodnik inne media powoływały się 185 razy między innymi w związku z wywiadem z przewodniczącym PO Donaldem Tuskiem, który w rozmowie z redakcją wyznał, że ma plan, który mógłby poprowadzić zjednoczoną opozycję w kierunku zwycięstwa" – czytamy w raporcie.

Z analizy IMM wynika, że drugie miejsce ze wzrostem o trzy oczka (w porównaniu do październikowego zestawienia dot. cytowalności mediów) i wynikiem 178 odwołań zajął tygodnik "Do Rzeczy". W listopadzie w naszym tygodniku można było przeczytać m.in. o postulowanej przez europosła PiS Ryszarda Legutkę likwidacji Parlamentu Europejskiego, ataku na granicę polsko-białoruską i związaną z tą kwestią próbą szantażowania katolików oraz o tym, jak ideologia LGBT zagraża najmłodszym.

Na trzecim miejscu w rankingu, ze wzrostem z kolei o jedną pozycję, uplasował się tygodnik "Wprost" z liczbą 175 wzmianek w innych mediach. Podium zamyka Gazeta Polska (93), a czwartą pozycję w kategorii ze spadkiem z miejsca pierwszego w październiku zajmuje tygodnik Sieci (148).

Raport Instytutu Monitorowania Mediów

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 43 010 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się cytowania ze wskazaniem nazwy mediów prasowych, serwisów internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów. Badanie dotyczy okresu 1-30 listopada 2021 roku.

Źródło: IMM
Polecamy
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...