Francja: Programy telewizyjne zachęcają dzieci do „zmiany płci”
Od jakiegoś czasu na antenie francuskich telewizji trwa intensywne promowanie „transpłciowości” wśród dzieci. Popularne programy pokazują dzieci, które czują się „w nie swoim ciele” i „cierpią” z tego powodu. W tych samych programach wypowiadali się rodzice, wyrażając dumę, że „pomogli” swoim dzieciom, opłacając im procedurę „zmiany płci” wraz z tzw. terapią hormonalną.
„Eksperymenty godne doktora Mengele”
Swoje oburzenie tym procederem wyraził publicysta Eric Zemmour na antenie telewizji CNews, określając go jako „eksperymenty godne doktora Mengele” i napiętnując „wspieranie barbarzyństwa, które nakazuje pytać dzieci, czy czują się chłopcami czy dziewczynkami”.
Zemmour przypomniał ustalenia naukowców, mówiących o szkodliwości stosowania „blokerów dojrzewania” u dzieci, oraz fakt, że w wieku 10 lat (bo dzieci w tak młodym już wieku poddaje się owym „transpłciowym” eksperymentom) dziecko nie ma jeszcze w pełni ukształtowanej świadomości płciowej. „To przestępstwo” – podkreślił publicysta, wskazując na kontekst tych działań, mianowicie trwającą obecnie rządową kampanię, prowadzoną przez trzy tygodnie od 17 maja, czyli od tzw. „Międzynarodowego Dnia przeciwko Homofobii, Transfobii i Bifobii”.
Kampania rządowa przeciwko „dyskryminacji” LGBT i gender
We francuskiej administracji rządowej istnieje specjalna komórka zajmująca się m. in. lobbingiem na rzecz LGBT. Międzyresortowa Delegacja ds. Walki z Rasizmem, Antysemityzmem i Nienawiścią wobec LGBT (DILCRAH) wspólnie z Agencją Zdrowia Publicznego (SPF) uruchomiła kampanię przeciwko „dyskryminacji” z powodu orientacji seksualnej i tożsamości płciowej.
W ramach kampanii w miejscach publicznych pojawiły się plakaty ze zdjęciami obejmujących się osób i z podpisami w rodzaju: „Tak, mój przyjaciel jest gejem”, „Tak, moja współlokatorka jest lesbijką”, „Tak, mój tata jest gejem”. „Inkluzywne” działania rządu wykraczają daleko poza plakaty na dworcach i w metrze oraz poza spoty telewizyjne promujące „pluralistyczną seksualności i celebrowanie codziennego życia osób LGBT + zintegrowanych w akceptującej Francji”. Rząd zorganizował bowiem specjalną kampanię propagującą ideologię LGBT i gender w służbie zdrowia, w placówkach szkolnych i naukowych, zakładach pracy i środowiskach sportowych.