Francja: Programy telewizyjne zachęcają dzieci do „zmiany płci”

Francja: Programy telewizyjne zachęcają dzieci do „zmiany płci”

Dodano: 
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneŹródło:Pixabay / Domena publiczna
W czasie, gdy od maja rząd Francji prowadzi kampanię przeciwko „LGBTofobii”, rodzice pojawiają się w telewizji, pokazując swoje dzieci, które „zmieniły płeć”.

Od jakiegoś czasu na antenie francuskich telewizji trwa intensywne promowanie „transpłciowości” wśród dzieci. Popularne programy pokazują dzieci, które czują się „w nie swoim ciele” i „cierpią” z tego powodu. W tych samych programach wypowiadali się rodzice, wyrażając dumę, że „pomogli” swoim dzieciom, opłacając im procedurę „zmiany płci” wraz z tzw. terapią hormonalną.

„Eksperymenty godne doktora Mengele”

Swoje oburzenie tym procederem wyraził publicysta Eric Zemmour na antenie telewizji CNews, określając go jako „eksperymenty godne doktora Mengele” i napiętnując „wspieranie barbarzyństwa, które nakazuje pytać dzieci, czy czują się chłopcami czy dziewczynkami”.

Zemmour przypomniał ustalenia naukowców, mówiących o szkodliwości stosowania „blokerów dojrzewania” u dzieci, oraz fakt, że w wieku 10 lat (bo dzieci w tak młodym już wieku poddaje się owym „transpłciowym” eksperymentom) dziecko nie ma jeszcze w pełni ukształtowanej świadomości płciowej. „To przestępstwo” – podkreślił publicysta, wskazując na kontekst tych działań, mianowicie trwającą obecnie rządową kampanię, prowadzoną przez trzy tygodnie od 17 maja, czyli od tzw. „Międzynarodowego Dnia przeciwko Homofobii, Transfobii i Bifobii”.

Kampania rządowa przeciwko „dyskryminacji” LGBT i gender

We francuskiej administracji rządowej istnieje specjalna komórka zajmująca się m. in. lobbingiem na rzecz LGBT. Międzyresortowa Delegacja ds. Walki z Rasizmem, Antysemityzmem i Nienawiścią wobec LGBT (DILCRAH) wspólnie z Agencją Zdrowia Publicznego (SPF) uruchomiła kampanię przeciwko „dyskryminacji” z powodu orientacji seksualnej i tożsamości płciowej.

W ramach kampanii w miejscach publicznych pojawiły się plakaty ze zdjęciami obejmujących się osób i z podpisami w rodzaju: „Tak, mój przyjaciel jest gejem”, „Tak, moja współlokatorka jest lesbijką”, „Tak, mój tata jest gejem”. „Inkluzywne” działania rządu wykraczają daleko poza plakaty na dworcach i w metrze oraz poza spoty telewizyjne promujące „pluralistyczną seksualności i celebrowanie codziennego życia osób LGBT + zintegrowanych w akceptującej Francji”. Rząd zorganizował bowiem specjalną kampanię propagującą ideologię LGBT i gender w służbie zdrowia, w placówkach szkolnych i naukowych, zakładach pracy i środowiskach sportowych.

Czytaj też:
Niemcy: Transpłciowa modelka wygrała show "Top Model"
Czytaj też:
Psychiatra: Transpłciowość to „tyrania chwytliwych sentymentów”
Czytaj też:
USA: Edukacja dla „dzieci transpłciowych” i dzięcięcy sex shop LGBT

Źródło: PCh24.pl
Czytaj także