Storytelling, Twitter i Trump. Za nami V zjazd Akademii Nowych Mediów

Dodano:
Akademia Nowych Mediów Źródło: mat. prasowe
20 i 21 listopada w Krakowie odbył się V zjazd Akademii Nowych Mediów – projektu Centrum im. Władysława Grabskiego. Podczas zajęć uczestnicy skupili się m.in. na storytellingu, merytorycznej oraz technologicznej odsłonie pracy dziennikarza radiowego oraz światowym kryzysie gospodarczym.

Kolejny, piąty już zjazd Akademii Nowych Mediów odbył się tym razem Krakowie. W stolicy Małopolski uczestnicy projektu Centrum Grabskiego rozwijali swoje kompetencje poprzez udział w wykładach i warsztatach. Nie zabrakło także dyskusji. Tym samym połączono teorię i praktykę, co zawsze przynosi najlepsze rezultaty.

Co ważne, prowadzący zajęcia zawsze prezentowali interesującą perspektywę na dane zagadnienie, a nie trzymali się suchej teorii. Dzięki temu uczestnicy projektu mogli naprawdę mocno poszerzyć swoje horyzonty.

W trakcie zajęć uczestnicy poznali m.in. problematykę finansowania nowych mediów oraz rynku medialnego w Polsce. Mogli także sprawdzić się w roli dziennikarzy radiowych i poznać pracę dziennikarzy zarówno od strony merytorycznej, jak i technicznej. Zgłębili również kulisy tzw. storytelling, niezwykle istotnej części funkcjonowania w nowych mediach. Zajęcia dotyczyły także trudnej sytuacji światowej gospodarki, a uczestnicy mieli okazję porozmawiać również o… odblokowaniu Donalda Trumpa na Twitterze.

– Chociaż mogłoby się wydawać, że my, młodzi ludzie, wiemy o nowych mediach naprawdę wiele, to rzeczywistość jest bardziej skomplikowana. V zjazd Akademii Nowych Mediów oznaczał dla nas, uczestników, kolejne godziny pracy z ekspertami. Cały czas jednak byliśmy zaskakiwani nowymi faktami, informacjami i zjawiskami, o których istnieniu nie wiedzieliśmy lub wiedzieliśmy niewiele, co pokazuje, że projekt jest niezwykle potrzebny i odpowiada na realne problemy, z którymi musimy się na co dzień mierzyć – mówi nam Mateusz Łukomski, słuchacz ANM.

Akademia Nowych Mediów to projekt Centrum im. Władysława Grabskiego. W ramach weekendowych zjazdów odbywających się co miesiąc młodzi Polacy mają okazję lepiej zrozumieć realia rządzące mediami cyfrowymi, które stają się coraz istotniejszą częścią życia społeczeństw. A to wszystko pod czujnym okiem wybitnych ekspertów oraz – co bardzo ważne – bezpłatnie. Jest to możliwe dzięki wsparciu inicjatywy przez partnera strategicznego projektu: Banku Gospodarstwa Krajowego. Partnerem Akademii Nowych Mediów jest również Fundacja Empiria i Wiedza.

Źródło: DoRzeczy.pl
Polecamy
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...