Cudowna konkurencja, czyli niech żyją Biedronka i Lidl!
Dodano:
SIŁĄ RZECZY || Widzą Państwo, ileż dobrego – wspaniale dobrego – dzieje się w polskim handlu za sprawą cudownie kwitnącej konkurencji, a choćby tylko tej legendarnej – między Biedronką i Lidlem, w której przecież jednak żywo uczestniczą także inne znakomite sieci – Auchan, Dino, Kaufland, Carrefour, Selgros, Makro Cash and Carry, Netto, Żabka itd.?
Jak wspaniale te ogromne, codziennie staczane, handlowe bitwy między nimi – bitwy na promocje i programy lojalnościowe, bitwy na "gangi produkciaków" i "gangi słodziaków", bitwy rozgrywane za pomocą coraz przemyślniejszych aplikacji, sms-ów i e-maili – hamują podwyżki i przyciągają do sklepów tłumy ludzi, pozwalając im kupować towary znacznie taniej, niż musieliby te same towary kupować, gdyby tej gry konkurencyjnej między sieciami handlowymi nie było?
I wszystko to – proszę zauważyć – dokonuje się bez jakiegokolwiek nadzoru jakiegokolwiek Urzędu Kontroli Dyskontów i Innych Sklepów, czy Urzędu Kontroli Cen Produktów Spożywczych oraz Wszelakich Innych.
Źródło:
DoRzeczy.pl
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.