Rekordowa inflacja rekordowo zabija w Polsce patriotyzm
Dodano:
Siłą rzeczy || Do niedawna jedną z ważnych miar sukcesu III RP był rosnący z roku na rok i z dekady na dekadę patriotyzm zakupowy Polaków.
30 lat temu, po definitywnym bankructwie istniejącej ponad 40 lat PRL, polskie firmy, próbując sprzedać w Polsce swe produkty, nierzadko ukrywały się za obco brzmiącymi nazwami – angielskimi, niemieckimi, francuskimi. Bardzo wiele (zdecydowana większość?) z tego, co wówczas produkowano w Polsce było bowiem synonimem złej, post-PRL-owskiej jakości (często, niestety, zgodnie z prawdą) i obciachu, a to, co pochodziło z Zachodu – wręcz przeciwnie.
Aby czytać cały tekst tego i innych artykułów Piotra Gabryela w każdy czwartek oraz w wydaniach tygodnika „Do Rzeczy” zapraszamy do skorzystania z „DO RZECZY+” dzięki, któremu zyskacie Państwo dostęp również do artykułów pozostałych naszych publicystów: Rafała Ziemkiewicza, Pawła Lisickiego, Piotra Semki, Łukasza Warzechy i wielu innych.
Więcej szczegółów znajdziecie Państwo niżej.
Źródło:
DoRzeczy.pl
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.