Na wpadce z kubkiem z logo Starbucksa w serialu "Gra o tron" popularna sieć kawiarni zyskała reklamę wartą miliony dolarów. Podobne błędy zdarzają się w przemyśle filmowym dość często.
By sprawa jednorazowego kubka z sieciowej kawiarni obiegła media społecznościowe i większość internetowych portali, wystarczyły dwie sekundy.
Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Wolność słowa ma wartość – także giełdową!
Czas na inwestycję mija 31 maja – kup akcje już dziś.
Szczegóły:
platforma.dminc.pl
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.