Podczas zdalnej edukacji uczniowie wiele stracili. Na świecie nikt nie ukrywa, że trzeba to będzie nadrobić, i padają propozycje dodatkowych zajęć, nawet w wakacje. Dlaczego polski rząd
nie ma takiej odwagi?
Mimo czasem ogromnego wysiłku nauczycieli, samych uczniów, a nawet ich rodziców zdalne nauczanie – do którego zmusiła cały świat pandemia koronawirusa – nie było tak efektywne jak tradycyjna nauka w szkolnych ławach. Wie o tym każdy, kto obserwował postępy własnych dzieci, wiedzą o tym dobrze też pedagodzy.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.