Format outletu wykorzystywany jest do organizowania wyprzedaży pełnowartościowych produktów przemysłowych. W dostępnym asortymencie sklepu klienci znajdą przede wszystkim drobny sprzęt AGD, meble, akcesoria, produkty dla dzieci, wybrane artykuły kosmetyczne i chemii gospodarczej czy produkty dla zwierząt. Średnia liczba artykułów w sklepie wyprzedażowym wynosi około 2 500-3 000 produktów – podano.
– Artykuły przemysłowe cieszą się w Biedronce dużą popularnością, dlatego od kilku lat oferujemy klientom te produkty w obniżonych cenach nie tylko w standardowych sklepach naszej sieci, ale również w stacjonarnych i mobilnych outletach. Teraz by być jeszcze bliżej naszych klientów, ponownie w trasę wypuściliśmy nasze mobilne outlety, by klienci bez konieczności odbywania długich podróży mogli nabyć ulubione artykuły non-food – powiedział dyrektor operacyjny w sieci Biedronka Karol Leszczyński, cytowany w komunikacie.
Ceny niższe nawet o 50 procent
Przyczepy wyprzedażowe to mobilna formuła sprzedaży zapewniająca jeszcze szerszy dostęp do artykułów non-food oraz tekstyliów w cenie niższej nawet o 50 proc.. Każda naczepa ma powierzchnię 36 mkw. i pomieści do 15 palet towaru. Obecnie Biedronka prowadzi 9 sklepów stacjonarnych w tym formacie zlokalizowanych w 7 miastach.
W I kw. br. Biedronka otworzyła 21 sklepów (15 netto) i przebudowała 79 lokalizacji, zwiększając sieć do 3 130 placówek na koniec marca. Powierzchnia handlowa wzrosła łącznie o 15,23 tys. mkw. r/r do 2,14 mln mkw. Biedronka zatrudnia w naszym kraju około 68 tys. pracowników.