Jakub Wozinski II Grupa TVN po trzech latach znów zmienia właściciela. Tym razem wraz z całą grupą Discovery ma wejść w skład medialnego kolosa pragnącego rzucić wyzwanie Netflixowi.
Świat mediów ulega w ostatnich miesiącach błyskawicznym przeobrażeniom, a zmiany właścicielskie stacji z ul. Wiertniczej stanowią tego najlepszą ilustrację. Jeszcze kilka lat temu Grupa TVN wydawała się mieć naprawdę stabilną pozycję, osiągając rekordową na polskim rynku oglądalność. Od kiedy jednak kilka lat temu nad Wisłą pojawiły się pierwsze telewizyjne platformy streamingowe, sytuacja zaczęła się mocno zmieniać. Polacy wciąż chętnie oglądają tradycyjną telewizję i raczej nieprędko zmienią nawyki, ale w poprzednim roku popularność streamingu wideo wzrosła aż dwukrotnie i wszystko wskazuje na to, że ta tendencja się utrzyma, a nawet wzmocni.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.