Fundacja podejmowała już delikatny temat rozwodów w polskim społeczeństwie w kampanii „Rozwód - przemyśl to!”, prowadziła także kampanie dotyczące wierności małżeńskiej: „Miłość - lepiej na całe życie”, posiadania dzieci: „Im nas więcej tym weselej” czy najgłośniejszą kampanię społeczną ostatnich lat: „Nie odkładaj macierzyństwa na potem”.
Najnowszy projekt dotyczy ojcostwa. Fundacja zauważa, że mężczyźni coraz później decydują się na związek małżeński, coraz więcej mężczyzn żyje w konkubinatach lub jako „wieczni single”. Kampania ma na celu zwrócić uwagę mężczyzn, iż najważniejszą rolą jaką podejmują, jest rola ojca. Rola ta bywa przez media przedstawiana w krzywym zwierciadle, przedstawia się ojców nieobecnych lub wysoce problematycznych.
Kampania została przygotowana przez TELESCOPE i reżyserowana przez czołową przedstawicielkę młodego pokolenia świata reklamy, panią Iwonę Bielecką. Założenia kampanii zostały przygotowane na bazie wyników badań zrealizowanych przez Ipsos. Film zaś wyprodukowało studio Papaya Films.