Niemal 70 mld dol. Tak gigantyczną wartość rynkową ma według analityków Uber Technologies Inc. Firma uważana za najbardziej wartościowy i najbardziej perspektywiczny start-up na całym świecie przez ostatnie pięć lat stała się inspiracją dla tysięcy przedsiębiorców marzących o tym, aby błyskawicznie przekuć dobry pomysł na miliardy dolarów. Trudno uwierzyć, że Uber – założone w 2009 r. prywatne przedsiębiorstwo, którego głównym obszarem działalności jest kojarzenie kierowców z pasażerami za pomocą mobilnej aplikacji – teoretycznie jest już wart więcej niż tacy giganci jak Colgate-Palmolive (według „Forbesa” wartość rynkowa tego koncernu wynosi 65 mld dol.), Netflix (wyceniany na 61,6 mld dol.) i Honda (jej wartość szacowana jest na ok. 51 mld dol.).
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.