Wieloletni król segmentu premium od kilku lat nie przechodził rewolucyjnych zmian, ale wciąż się nie zestarzał i w pierwszym kwartale 2023 r. nadal był liderem sprzedaży w Polsce, wyraźnie wyprzedzając Lexusa NX, Audi Q5 czy BMW X3.
Rodzinny SUV szwedzkiej marki charakteryzuje się nie tylko ponadczasową, elegancką stylistyką z przyciągającymi uwagę reflektorami w kształcie młota Thora. Ma również nadal pod maską silnik… wysokoprężny (w ofercie jest też np. benzyna i oczywiście hybryda Recharge) o pojemności 2 l. W erze zielonej motoryzacji testowany model nie mógłby być wyłącznie dieslem. Jest więc tzw. miękką hybrydą, czyli pod maską ma ukryty akumulator 48 V, magazynujący energię odzyskiwaną podczas
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.