Twórcy gier, którzy bez wyraźnego powodu cenzurują przeszłość i wymazują przemoc, szkodzą ideałom, o które rzekomo walczą.
Rynek gier komputerowych to obecnie jedna z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi polskiej oraz globalnej gospodarki. Według prognoz firmy Newzoo – zajmującej się badaniem przychodów branży – jej wartość pod koniec roku wyniesie prawie 109 mld dol. Zaskakujące może być również przewidywane tempo wzrostu, które szacuje się na około 10 mld dol. rocznie. Nasz kraj obecnie plasuje się w tym gronie na 23. pozycji, z przychodami rzędu 1,9 mld dol., które po sukcesie „Wiedźmina 3” poszybowały w górę.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.