Polacy lubią telewizję. Szklanemu ekranowi poświęcają dziennie średnio 4 godziny i 18 minut (dane Nielsen Audience Measurement za 2017 r.). Z tych godzin każda stacja i każdy w niej program chcą jak najwięcej wyrwać dla siebie. W ubiegłym roku przepisem na sukces było transmitowanie meczów polskiej kadry piłkarskiej oraz zmagań skoczków narciarskich. Oprócz sportowych transmisji w czołówce programów z najliczniejszą widownią znalazły się wydanie „Teleexpressu” TVP1 z 6 stycznia (7,22 mln widzów) oraz odcinek serialu TVP2 „M jak miłość” emitowany 2 stycznia (6,65 mln widzów). Seriale bowiem są wielką namiętnością Polaków.
Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Wolność słowa ma wartość – także giełdową!
Czas na inwestycję mija 31 maja – kup akcje już dziś.
Szczegóły:
platforma.dminc.pl
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.