Globalne ochłodzenie II Lewicowa prasa, nawet jeśli jej autorzy zdobywają „prestiżowe” nagrody za prawomyślność czy poprawność polityczną, bardzo źle się sprzedaje – odkrywają z przerażeniem amerykańscy inwestorzy.
Nie pomagają tak genialne zdaniem aktywiszcz działania, jak wyrzucanie z kierowniczych stanowisk białych mężczyzn, pisanie o złej policji, dobrych migrantach etc. Okazuje się, że nawet w „obudzonej Ameryce” ideały rewolucji ideałami rewolucji, ale kasa musi się zgadzać.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.