Jacek Przybylski: Z opublikowanego w tym roku badania firmy Deloitte wynika, że smartfony ma już 97 proc. Polaków. Jakie smartfony lubią Polacy według waszych badań? I czy jest coś, co nas w tej kwestii wyróżnia na tle innych nacji?
Agnieszka Frąckowiak: Podobnie jak użytkownicy Europy Zachodniej coraz bardziej lubimy konkretne marki. Ale szukamy czegoś więcej niż tylko brandu. Cenimy nowoczesne technologie, jakość oraz produkty ładne, które wyróżniają się dopracowanym designem.
W naszym przypadku najlepszym dowodem na to są świetne wyniki sprzedażowe serii, które były tworzone przez osoby znane wcześniej z projektowania luksusowych zegarków. Doceniamy też te produkty, które mają najlepszy stosunek jakości do ceny.
Przed przyjściem do realme pracowała pani dla LG. Jak te wymagania Polaków wobec smartfonów zmieniały się na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat?
Tak. Rzeczywiście był taki moment, kiedy dla polskiego konsumenta kluczowa była cena smartfona. Wówczas mieliśmy bardziej ograniczony budżet, więc kupowało się to, co po prostu dzwoniło. Dziś jest zupełnie inaczej.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.