Mechanizm prowokacji
  • Paweł LisickiAutor:Paweł Lisicki

Mechanizm prowokacji

Dodano: 
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne Źródło: Pixabay / Domena Publiczna
Dlaczego „Kler” szybko stał się tak popularny? Oczywiste jest, że najważniejszym powodem sukcesu jest sztuka wywołania skandalu. Z góry można było przewidzieć – wystarczy przypomnieć inne w taki sposób wypromowane „dzieła sztuki”, jak „Klątwa” – że obrażenie uczuć katolików jest świetnym narzędziem marketingowym. W zderzeniu z machiną promocyjną, jaką potrafią uruchomić liberalne media, bez wahania uderzając w to, co dla ludzi wierzących jest ważne, katolicy są całkiem bezradni. Nie dysponują skutecznymi narzędziami obrony, a protesty wykorzystywane są bezwzględnie przez organizatorów nagonki na Kościół.
Artykuł został opublikowany w 40/2018 wydaniu tygodnika Do Rzeczy.

Czytaj także