Kampania reklamowa karty rewolucyjnej, która rusza 27 maja, to trzecia odsłona szerszej akcji Banku Pekao S.A. pod hasłem „Bierz życie za rogi”. Tym razem bohaterem jest Marcin Mossakowski, podróżnik i filmowiec, który podobnie jak Andrzej Bargiel (narciarz ekstremalny) oraz Barbara Wrońska (kompozytorka i wokalistka) z poprzednich reklam Pekao, nie boi się „brać życia za rogi". Dzięki nowej kampanii Bank Pekao S.A. potwierdza, że jest otwarty dla nowoczesnych Polaków z apetytem na życie, docenia ambitne pomysły i wspiera śmiałe plany.
Kampania zachęca do założenia Konta Przekorzystnego z kartą rewolucyjną. W ten sposób bank pokazuje osobom podróżującym, jak zapewnić sobie gwarancję niskich kursów walut za granicą płacąc prosto i wygodnie z rachunku w złotych.
Bank Pekao rzucił wyzwanie rynkowi już w 2015 roku. Wtedy jako pierwszy w Polsce wdrożył karty wielowalutowe. Produkt od razu został doceniony przez ekspertów i otrzymał nagrodę Złotego Bankiera.
- „Karta rewolucyjna oznacza brak prowizji oraz brak marży za przewalutowanie przy płaceniu za granicą prosto z konta w złotych. Nie ma już potrzeby chodzenia do kantoru przed wakacyjnymi wyjazdami, bo kursy na karcie rewolucyjnej są zbliżone do średnich kursów NBP bez względu na to, czy płacimy za granicą w sklepach czy w internecie. To nie wszystko - karta rewolucyjna daje także możliwość wypłaty gotówki w bankomatach na całym świecie bez prowizji Banku Pekao” – mówi Remigiusz Hołdys, dyrektor zarządzający w Pionie Bankowości Detalicznej Banku Pekao S.A.
Prosto, tanio, wygodnie i tak jak w Polsce. Takie, według klientów powinny być płatności kartą debetową za granicą. Klienci Banku Pekao nie muszą już chodzić do kantoru, kupować waluty i martwić się o dodatkowe koszty związane z przewalutowaniem przy płatności kartą. Płacą jedną kartą rewolucyjną w kraju i za granicą.
Karta rewolucyjna to z jednej strony karta wielowalutowa dla osób posiadających walutę na kontach walutowych, a z drugiej strony zbliżone do notowań NBP kursy przy płaceniu za granicą prosto z konta złotowego,bo karta rozlicza transakcje bezpośrednio po kursie organizacji płatniczej MasterCard - bez dodatkowych prowizji banku za przewalutowanie i bez doliczania dodatkowej marży banku do kursu wymiany. Osoby podróżujące od razu docenią zalety karty rewolucyjnej Banku Pekao S.A. – płatność kartą z konta w złotych za granicą 100 euro pozwala zaoszczędzić na przewalutowaniu nawet 13 złotych. Przy większych kwotach np.: za nocleg oszczędność może być dużo wyższa i odczuwalna dla portfela.
Klienci, którzy chcą sami korzystać z wcześniej kupionych walut, mogą korzystać z innej funkcjonalności karty rewolucyjnej. Mogą oni w każdej chwili założyć konta walutowe i rozliczać transakcje bezpośrednio z nich. Karta rewolucyjna działa wtedy jak roaming w telefonie - rozpoznaje walutę, w jakiej jest realizowana płatność i obciąża właściwy rachunek w EUR, USD, GBP, CHF. Konto w złotych jest obciążane dopiero wtedy, gdy na rachunku walutowym nie ma zapewnionych środków lub transakcja realizowana jest w innej walucie. Walutę można także kupić online 24h/7 dni w bankowości elektronicznej Pekao24 lub w aplikacji mobilnej PeoPay.
Karta rewolucyjna jest wydawana do Konta Przekorzystnego, które Bank Pekao S.A. wprowadził do swojej oferty w zeszłym roku. Podobne zasady dotyczą też karty debetowej wydawanej do Konta Świat Premium. Konto można założyć w dowolnej placówce Banku Pekao S.A. lub wygodnie o dowolnej porze w domowym zaciszu, korzystając z możliwości założenia konta online „na selfie” przez komputer lub aplikację mobilną PeoPay.
Kampania reklamowa karty z Marcinem Mossakowskim będzie realizowana do końca lipca w największych stacjach telewizyjnych, telewizjach internetowych, outdoorze, prasie, internecie, mediach społecznościowych oraz portalach lotniczych w całej Polsce. Kampania została przygotowana we współpracy z agencją McCANN. Zakup mediów zrealizowała agencja FullSix Media Poland.