Gdyby akcjonariusze Facebooka przez ostatnie kilka lat mieli wybierać ikonkę, którą zamieściliby pod ostatnimi doniesieniami dotyczącymi sposobu zarządzania technologicznego giganta, wybieraliby zapewne serduszka, uśmieszki czy tradycyjne lajki. Strategia młodziutkiego ulubieńca Wall Street, który w niecałe 15 lat od założenia serwisu zdobył aż 2,2 mld użytkowników, a jego portal stał się jedną z pięciu najbardziej wartościowych firm na całym świecie, przynosiła świetne rezultaty. Zysk netto Facebooka tylko w ciągu ostatniego roku wzrósł o 56 proc. do niemal 16 mld dol.
Polecamy Państwu „DO RZECZY+”
Na naszych stałych Czytelników czekają: wydania tygodnika, miesięcznika, dodatkowe artykuły i nasze programy.
Zapraszamy do wypróbowania w promocji.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
