„Ta nagroda potwierdza, że strategia marketingowa, którą wdrożyliśmy kilka lat temu, jest skuteczna. To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie, bo przyznane na podstawie ocen innych ubezpieczycieli, a pamiętajmy, że jest to bardzo konkurencyjny sektor” - tłumaczy Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu LINK4. „Tegoroczny Lampart motywuje nas do dalszej ciężkiej pracy, bo mamy głowy pełne pomysłów i postaramy się jeszcze nie jeden raz zaskoczyć rynek” - dodaje.
LINK4 znany jest z reklam w stylistyce największych przebojów muzycznych, które w specjalnie zaaranżowanej formie wykonuje Kasia Moś z zespołem The Chance. I właśnie za obecność tych spotów w telewizji nagrodzony został ubezpieczyciel.
Lamparty Biznesu przyznawane są tym, którzy odnieśli w minionym roku, największy sukces w kreowaniu własnej marki. Plebiscyt różni się od innych tym, że w głosowaniu biorą udział pracownicy banków i towarzystw ubezpieczeniowych. Oczywiście nie mogą głosować na własne instytucje. „Tę nagrodę przyznała nam branża ubezpieczeniowa czyli nasza bezpośrednia konkurencja. Tym bardziej jesteśmy z niej dumni” - mówi Patrycja Kotecka.
W tym roku statuetki rozdano już piętnasty raz. Organizatorem konkursu jest Kantar TNS.