Sieć supermarketów Dino została założona przez Tomasza Biernackiego. Pierwszy sklep z szyldem Supermarket Dino otwarto w 1999 roku w województwie wielkopolskim.
Jak podaje branżowy serwis "Dla handlu", pierwszy sklep ruszy w Wilanowie – konkretnie w rejonie ronda Syta/Jara. Planowany budynek supermarketu będzie mieć kubaturę 4223 metrów sześciennych.
Dino w Warszawie
Na tym oczywiście nie koniec. Firma szuka pracowników do kolejnych warszawskich placówek. W serwisach rekrutacyjnych pojawiły się ogłoszenia na stanowiska kierownika i zastępcy kierownika marketu – nie tylko przy ul. Sytej 140, ale także przy ul. Kijowskiej 1 na Pradze.
Do tej pory Dino jest kojarzona głównie z mniejszymi miejscowościami i przedmieściami. W polskich miastach dominują supermarkety zagraniczne. Wejście do stolicy może oznaczać nową fazę rozwoju – z potencjalną konkurencją dla osiedlowych Biedronek czy Lidla.
3 tysiące sklepów
To symboliczny debiut marki w Warszawie, ale zarazem zapowiedź większej ekspansji. W pierwszej połowie 2025 roku spółka Dino Polska otworzyła 147 nowych sklepów, a ich łączna liczba na koniec czerwca wyniosła 2835 placówek. To wzrost o 331 lokalizacji w porównaniu z analogicznym okresem 2024 roku.
W pierwszym półroczu ub. r. Dino otworzyło 98 nowych sklepów, a ich liczba wzrosła wtedy do 2504. W ciągu zaledwie roku sieć powiększyła się więc o ponad 13 proc., co zdaniem "Dla handlu" potwierdza jej długofalową strategię ekspansji w mniejszych miastach i na obszarach podmiejskich.
Czytaj też:
System VAR w dyskontach. Oszuści mają się czego obawiaćCzytaj też:
Zmowa na rynku? UOKiK postawił zarzuty Biedronce i 32 firmom transportowym
Zostań współwłaścicielem Do Rzeczy S.A.
Kup akcje już dziś – roczna subskrypcja gratis.
Szczegóły:
platforma.dminc.pl
