Patryk Jaki zapowiedział wojnę z nielegalnym finansowaniem kampanii na Twitterze i Facebooku. Czy uda mu się ją wygrać?
Seryjnie produkowane fake newsy i agresywna propaganda polityczna. Ponad 780 tys. fanów. Wśród nich Lech Wałęsa, Hanna Lis, Grzegorz Schetyna, Roman Giertych, Joanna Scheuring-Wielgus, Jerzy Buzek czy Donald Tusk. Mimo licznych zapowiedzi likwidacji, procesów i interwencji, facebookowy profil Sok z Buraka działa i zarabia w najlepsze. Wszystkie poszlaki wskazują na to, że stanowi narzędzie w rękach partii politycznej, która w ten sposób może pośrednio – i nielegalnie – finansować kampanie wyborcze.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Do Rzeczy.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.