Olechowski powołał się na badania Nielsena, które wykazały, że w październiku widownia TVP Info wzrosła o 17 proc. rok do roku, a w tzw. grupie komercyjnej (16-49) aż o ponad 65 proc. "Dla porównania w tej grupie widzów TVN24 stracił blisko 7 proc. Dziękuję Widzom, gratuluję zespołowi" – napisał.
twitter
Wzrost oglądalności zanotowały również "Wiadomości" TVP1, czyli główny serwis informacyjny Telewizji Polskiej. Olechowski ujawnił, że w październiku "Wiadomości" gromadziły w TVP1 i TVP Info średnio 3-milionową widownię (+13,4 proc. r/r).
twitter
Powody do zadowolenia mają również Magdalena Ogórek i Jacek Łęski, którzy prowadzą "Studio Polska". Program w tym roku ogląda średnio 603 tys. widzów, czyli o 68 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Stacja w paśmie nadawania audycji wygrywa walkę o widza z TVN24 i Polsat News.
Przełożyło się to na 5,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.